1º Bacharelato
PROCESO
1. O primeiro paso é reflexionar, para o cal é preciso buscar as preguntas antes que as respostas.
2. O segundo paso é ler poemas dos autores do XIX e escoller un, interpretar o seu contido e relaciónalo cunha temática cívica.
3. O terceiro paso é ler a prensa cotiá na procura de novas que aborden conflitos sociais de hoxe, para seleccionar aquel conflito sobre o que se poida reescribir o poema do XIX escollido no paso anterior.
4. O cuarto paso é escoitar música de artistas galegos actuais, procurando temas reivindicativos que traten a denuncia social, coa fin de elexir un tema que sirva de apoio músical ás imaxes do conflito social anterior e aos versos do poema do séc. XIX escollido previamente.
5. O quinto paso é fusionar as tres partes: poesía do XIX, conflito social de hoxe e música actual.
1. O primeiro paso é reflexionar, para o cal é preciso buscar as preguntas antes que as respostas.
- - É tan distinta a Galiza do séc. XIX á de hoxe?
- - Que conflitos sociais, económicos, políticos e cultarais viviron os nosos antepasados?
- - Están todos eses conflitos hoxe superados?
- - Pervive algún daqueles conflitos aínda que sexa cunha manifestación acorde aos tempos modernos?
- - Denunciaron @s escritor@s do XIX eses conflitos?
- - Servíronse da Literatura como arma de denuncia social?
- - Utilizaron a poesía “na vea cívica”?
2. O segundo paso é ler poemas dos autores do XIX e escoller un, interpretar o seu contido e relaciónalo cunha temática cívica.
3. O terceiro paso é ler a prensa cotiá na procura de novas que aborden conflitos sociais de hoxe, para seleccionar aquel conflito sobre o que se poida reescribir o poema do XIX escollido no paso anterior.
4. O cuarto paso é escoitar música de artistas galegos actuais, procurando temas reivindicativos que traten a denuncia social, coa fin de elexir un tema que sirva de apoio músical ás imaxes do conflito social anterior e aos versos do poema do séc. XIX escollido previamente.
5. O quinto paso é fusionar as tres partes: poesía do XIX, conflito social de hoxe e música actual.
0 comentarios: